In 2010 heeft, net als in 2009, een klanttevredenheidsonderzoek plaatsgevonden onder de Wmo-cliënten van de gemeente Goirle. Het is voor de gemeente van belang om te weten hoe cliënten over de dienstverlening denken.
Gevraagd is of men tevreden is over de voorziening en over de manier waarop men behandeld wordt door de gemeente. Zowel cliënten die hulp bij het huishouden ontvangen, in het bezit zijn van een scootmobiel of een woningaanpassing hebben gekregen, zijn hier voor het grootste deel tevreden over.
De score die Goirle haalt is ongeveer gelijk aan het landelijk gemiddelde. Voor de behandeling tijdens de aanvraag scoort Goirle een 7,5, voor de hulp bij het huishouden scoort Goirle een 7,7 en de score voor de hulpmiddelen is een 7,3. De score voor de regiotaxi is in dit onderzoek uitgekomen op een 7,0. De gemiddelde scores op alle gebieden zijn nagenoeg gelijk aan de gemiddelde scores van de andere deelnemende gemeenten aan het onderzoek. Ten opzichte van vorig jaar is de gemiddelde tevredenheid gelijk gebleven. Het streven was om dit niveau van tevredenheid in ieder geval te handhaven en dat is gelukt.