Euphony nieuwe hoofdsponsor van Willem II
Euphony is een van de snelst groeiende telecombedrijven in Europa
Euphony prijkt dit seizoen op het fraaie rood-wit-blauwe tricot van Willem II. De kersverse Eredivisionist en de telecom aanbieder zijn een driejarige samenwerking aangegaan, met de intentie die ook daarna voort te zetten.
De eerste contacten tussen beiden partijen werden vorig seizoen gelegd door Algemeen directeur van Willem II Marco Faber. ‘We zijn een half jaar geleden een partnerschap aangegaan met de intentie om daaruit een langdurige relatie te laten ontstaan. Dat we dit nu al om kunnen zetten in een driejarige verbintenis toont aan dat beide partijen geloven in toekomstig succes.’
Frank van de Wege, CEO Euphony Benelux sluit zich aan bij de woorden van Faber. ‘Onze strategie kenmerkt zich door een verkenningsfase waarin we onze partner beter leren kennen.’ Euphony heeft als doel haar activiteiten op de Nederlandse markt verder uit te breiden en ziet in Willem II een prima partij om dit te verwezenlijken. ‘Wij hebben ervaring opgedaan in België waar we 10 jaar geleden bij KRC Genk op bescheiden schaal zijn gestart met sponsoring. Een gezamenlijke inspanning heeft er toe geleid dat wij ook bij die club inmiddels hoofdsponsor zijn. Een dergelijk scenario hebben wij ook met Willem II voor ogen.’ Vergeleken met het geleidelijke traject bij KRC Genk, lijkt het hoofdsponsorschap van de Tricolores direct een grote stap. ‘Maar wanneer wij er samen met de club in slagen onze doelen te bereiken, spinnen beide partijen daarbij garen en biedt de samenwerking volop groeimogelijkheden. Logischerwijs kiezen we daarom ook nu voor een meerjarig samenwerkingsverband.’
Over de hoogte van het bedrag dat aan het hoofdsponsorschap is verbonden doen beide partijen geen uitspraak. Marco Faber: ‘De bijdrage van Euphony vormt een substantiële basis voor onze inkomsten. Het biedt Willem II de mogelijkheid om de komende jaren de club verder uit te bouwen tot een stabiele eredivisieclub.’
Over Euphony
Euphony is een van de snelst groeiende telecombedrijven in Europa met bijna 1,4 miljoen gebruikers. Euphony heeft een duidelijk doel voor ogen: u zo snel, eenvoudig en voordelig mogelijk toegang bieden tot de voorzieningen waarvan u dagelijks gebruik maakt. Euphony is sinds mei 2000 actief in België en Nederland en biedt telecommunicatiediensten van hoge kwaliteit aan tegen concurrerende prijzen. Deze diensten worden aangeboden aan particulieren en ondernemers. Euphony kan hierbij rekenen op de samenwerkingsverbanden met solide en betrouwbare partijen zoals KPN Wholesale.